poniedziałek, 13 lutego 2017

Dwa lata letargu

13 lutego 2015r. - to był piątek, pamiętam. Mimo to, wcale nie uważałam tego dnia za pechowy. Wręcz przeciwnie! W ten piątek 13tego odebrałam paczkę z pullipową głową w środku, z Lunatic Queen! Moje kolejne marzenie się spełniło. Nie pomyślałam wtedy, że może nie dzień, ale pechowa będzie.. sama lalka.
Dzisiaj mijają dwa lata od przybycia (głowy) mojej drugiej lalki - Talto, więc chcę Wam trochę o niej opowiedzieć :]
"Talto" - pierwszy raz natknęłam się na to imię czytając czwartą część "Darów Anioła", czyli "Miasto upadłych aniołów". Uznałam, że fajnie byłoby mieć lalkę, która by się tak nazywała! Więc znalazłam odpowiadający mi model, wymyśliłam sobie mniej więcej jak będzie wyglądać i zaczęłam wcielać plany w życie.
Na początku Talto wylądowała na stockowym ciele Yony i w jej stockowym wigu
z nowymi chipami
To było chwilowe, ale dopiero po czasie widzę jak tragicznie wyglądała XD jeszcze w tej pięknej sukience..
Po jakimś tam czasie kupiłam wiga upatrzonego na ebay, czekałam miesiąc na paczkę żeby.. się rozczarować. Nienienie nie o to mi chodziło! To było pierwsze wrażenie
Z czasem przyzwyczaiłam się do tej peruki, ale mimo to nic do Talto nie czułam. Ciągle towarzyszyły mi myśli o jej sprzedaży, ale z drugiej strony bardzo nie chciałam tego robić. Dałam jej więc kolejną szansę i kilka miesięcy później, wraz ze zmianą ciała, zmieniłam w niej.. ją całą
Podobała mi się, wreszcie ją polubiłam! Tylko.. to nadal nic nie zmieniło w kwestii robienia z nią czegokolwiek. Mam z nią ciągłe problemy, już kilka razy była usztywniana (bezskutecznie), a ostatnio złamał się w obitsu haczyk -_-"
Jej dwuletnia kariera sprowadza się do kilku marnych zdjęć bez polotu
Jestem świadoma, że kompletnie nie umiem się z nią dogadać, ale mimo to ją lubię! Nie ma za wielu zdjęć i ubrań, ale zawsze cieszy moje oko stojąc na półce

Wszystkiego najlepszego, Talto (o´∀`o)

14 komentarzy:

  1. Zawsze wydawało mi się, że ona jest "lalką idealną", naprawdę jest śliczna. Najważniejsze jest to, że cieszy Twoje oczy (Chociaż powiem szczerze, że chętnie bym pooglądała ją trochę) :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję^^. Będę się starać, żeby pojawiała się tu od czasu do czasu :D

      Usuń
  2. Najlepszego dla Talto! :P Niektóre lalki potrzebują trochę więcej cierpliwości, ale przynajmniej jest taka wewnętrzna satysfakcja z posiadania jej. :D
    Pozdrawiam ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy B) No dokładnie!
      Pozdrawiam również ♥

      Usuń
  3. Meh, ostatnie zdjęcie jest śliczne! Zresztą tak jak sama lalka. Dołączam się do spóźnionych życzeń. :3 Coraz częściej myślę o obitsu dla mojej Lilith i za każdym razem rezygnuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D
      Obitsu to fajna rzecz, ale już się przekonałam, że może być też problematyczne XD

      Usuń
  4. Spóźnione (ale jest!) najlepszego dla Talto! Widać, że przeszła dosyć duże zmiany ;). Zdecydowanie bardzo się zmieniła.
    A tak przy okazji, nominowałam Cię do Liebster Award, ponieważ bardzo często z chęcią wchodzę na Twojego bloga i wręcz uwielbiam Twe lalki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję!! Odpowiem na pytania przy okazji kolejnego wpisu^^.

      Usuń
  5. Ojej, również nominowałam Cię do liebster award xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, ponad miesiąc spóżnienia, ale wszystkiego najlepszego dla Twojej Panny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię twoje lalki głównie dlatego, że wyglądają cudownie razem jak i osobno. Powinnaś im zrobić jakąś grupową sesję. ^^

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad!